Produsele dulci inspirate de “Dalgona” câștigă popularitate în rândul coreenilor
De curând, s-a observat că magazinele de cartier se bucură de o creștere accentuată a vânzărilor la deserturi, deoarece consumatorii încearcă să se consoleze și să treacă mai usor peste restrictiile impuse de COVID-19 cu ajutorul dulciurilor.
În conformitate cu această nouă tendință, liderul coreean de magazine CU a introdus noi produse inspirate de “nebunia” dulce numită “Dalgona”.
Noi am mai scris despre această Dalgona aici și aici (cum se prepară cafeaua). Totuși vreau să vă aduc aminte că „Dalgona”, în mod normal, se referă la o gustare de stradă coreeană din zahăr brun și aluat copt. Pe de altă parte, provocarea numită „dalgona coffee” presupune crearea unui Latte chiar la noi acasă, cu o spumă de cafea deasupra . Ea a devenit virală online recent, când oamenii de peste tot din lume și-au manifestat interesul pentru băutura din Coreea de Sud.
Pentru că a observat creșterea interesului în urma acestui trend, lanțul de magazine CU a lansat pentru prima dată desertul numit -Chewy Dalgona Macaron pe data de 18 aprilie. Pachetul de trei macarons reprezintă o replica trendy al celor mai vândute produse de desert comercializate de CU. Au urmat ulterior lansarea spre vânzare a produselor Dalgona Cream Cake (Prajitura Crema Dalgona) și Dalgona Roll pe care le puteți vedea și voi chiar mai jos.
Retailer-ul BGF, cel care operează magazinele CU, a declarat că în următoarea perioadă compania va continua să lanseze gustări delicioase pentru cei care iubesc „cafenele de acasă” sau pentru cei care respectă măsurile de distanțare socială impuse.
(sursa- koreaherald.com)
There are no comments
Add yours