Kakao TV, platforma coreeană nou lansată, se va diferenția de YouTube
Compania coreeană de internet Kakao asistă deja la un succes uriaș cu emisiunile sale originale care au acumulat 13 milioane de vizualizări cumulat într-o singura săptămână, potrivi unui comunicat Koreatimes.
Industria este în alertă cu privire la apariția platformei Kakao TV, care este operată de Kakao M, o companie de divertisment afiliată gigantului IT.
Popularitatea Kakao depinde de cea mai folosită aplicație de mesagerie mobilă din țară numită Kakao Talk, prin intermediul căreia utilizatorii pot accesa platforma sa de servicii de streaming video.
Din acest motiv, s-a așteptat ca platforma Kakao TV să devină un nou rival pentru YouTube și Netflix, cele care domină în acest moment piața.
Cu toate acestea, Kakao TV a declarat că nu intenționează să concureze împotriva acelor jucători puternici și se va concentra pe crearea unei noi piețe pentru sine.
Trebuie să vă spun că Kakao TV a fost lansat în data de 1 septembrie, cu cinci emisiuni și două seriale online. După doar o săptămână, un total de 2,6 milioane de persoane s-au înregistrat ca utilizatori. Emisiunea sa originală „Face ID” cu fosta cântăreață k-pop Lee Hyo-ri a înregistrat 7 milioane de vizionări în doar 2 săptămâni.
“Face ID” este un reality-show care descrie viața de zi cu zi a artistei Lee Hyo-ri , de la obiceiurile ei triviale până la problemele personale.
Shin Jong-su, directorul departamentului de conținut media digital de la Kakao M, a declarat presei locale că emisiunile Kakao TV sunt complet concepute pentru a fi urmărite pe un telefon mobil.
“Multe dintre serviciile de streaming online sunt încă concepute pentru a fi urmărite la televizor sau la cinematografe. Există o lipsă de studiu pentru formatul special pentru programarea mobilă”, a declarat Shin. „Obiectivul nostru este să creăm un format adecvat și să îl stabilim pe piață”.
Potrivit Kakao TV, acest format specializat pentru telefoane mobile înseamnă videoclipuri care rulează între 10 minute și 20 de minute. Kakao M a adăugat elemente de publicitate și comerț electronic la acest format, deoarece caută un nou model de profit.
Kakao M a spus că strategia sa de afaceri constă în trei cuvinte cheie – digital, mobil și scurt. “Programele Kakao TV rulează între 10 minute și 30 de minute maxim. Unele dintre ele se termină cu 10 episoade, în timp ce altele continuă până la 30 de episoade. Fiecare are stilul și formula sa”.
Platforma de televiziune mobilă ia, de asemenea, în serios feedbackul publicului. După ce mulți au sugerat scurtarea timpului de rulare pentru „Jjin Kyung Kyu”, un reality-show prezentat de veteranul în televiziune Lee Kyung-kyu, al doilea episod a fost lansat cu 10 minute mai scurt.
Înainte de lansarea Kakao TV, operatorul său a fuzionat și a achiziționat o serie de companii locale de divertisment în sectoarele de producție muzicală, producție de film și seriale TV.
În ceea ce privește afacerea sa de peste hotare, Kakao M este discret cu privire la împartășirea planurilor sale. Dar, pe termen scurt, va începe cu vânzarea proprietății intelectuale în conținutul său original.
*Articol realizat de Oana Soimaru
There are no comments
Add yours