BTS și cele 23 de recorduri ale lor vor intra in Guiness World Records 2022 Hall of Fame
„Chiar și în viitorul îndepărtat, nu uita niciodată versiunea ta de acum”, cântă prinții K-pop BTS în single-ul lor „Tomorrow”.
Este doar unul dintre multele versuri scrise de formația care a înregistrat recorduri și care a rezonat cu publicul internațional. Cu siguranță membri nu și-au uitat „versiunea lor de acum”, mereu în schimbare și totuși capabili să rămână fideli lor, scrie guinnessworldrecords.com.
Această încercare constantă de a atinge excelența și relatabilitatea- asociată cu un sunet optimist și coregrafii care ne lasă cu gura căscată – este ingredientul secret al ceea ce este, fără îndoială, trupa de succes a momentului.
De când au cunoscut succes internațional în 2018, acești șapte dansatori, cântăreți și compozitori au sărit de la un punct forte la altul.
Single-ul lor „Butter” a ajuns în tendințe peste tot pe aplicația TikTok, în timp ce hituri precum „Dynamite”, „Boy With Luv” (cu Hasley) și „Mic Drop” (cu Steve Aoki) au spulberat topurile și sunt imediat recunoscute de oameni din întreaga lume.
Printre mai multe premii Billboard, Asian Music Awards și multe altele, BTS a adunat 23 de titluri Guinness World Records pentru muzică și rețele sociale – un rezultat uimitor atins și datorită entuziasmului fanilor lor, ARMY.
Astăzi, ei sunt cel mai ascultat grup de pe Spotify (învingând formația britanică Coldplay) și cel mai urmărit grup de muzică de pe Instagram.
În ceea ce privește aplicația Twitter, conturile oficiale ale BTS au adunat cele mai multe angajamente (retweet-uri) pentru un grup de muzică (un record pe care l-au depășit de patru ori!).
Lansarea lor din mai 2021, „Butter”, a doborât de una singură cinci recorduri, printre care: cei mai mulți spectatori pentru premiera unui videoclip muzical pe YouTube (deținut anterior tot de succesul BTS, cu piesa „Dynamite”) și cea mai difuzată piesă pe Spotify în primele 24 de ore.
Iată și alte recorduri, însă doar o mică parte din lista întreagă:
- Cel mai vizionat videoclip de pe YouTube în 24 de ore al unui grup K-pop, cel mai rapid timp pentru a ajunge la un milion de urmăritori pe TikTok (numărul lor actual este de 669,3 milioane)
- Cele mai multe bilete vândute pentru un concert virtual (756.000)
- Cel mai urmărit videoclip de pe YouTube în 24 de ore (“Butter”)
Așa cum am menționat, acestea sunt doar câteva dintre recordurile stabilite de BTS în ultimii doi ani și suntem siguri că nu vor fi ultimele.
Deși sunt tineri, Jin, Suga, J-Hope, RM, Jimin, V și Jungkook au lăsat o amprentă în peisajul cultural actual, eliberându-se de limitările pieței interne și ale unei limbi, coreeana, care rămâne pe scară largă, necunoscută publicului internațional.
În doar câțiva ani, țara a devenit o inspirație globală și un trendetter, iar BTS este, fără îndoială, pilonul acestei revoluții pop.
De fapt, prin arta lor, cei șapte artiști sensibilizează cultura și limba coreeană (ceea ce le-a adus ambițiosul titlu “Clasa a 5-a a Ordinului Meritului Cultural”, Coroana de Flori).
În același timp, ei luptă pentru o altă cauză: iubirea de sine, acceptarea de sine și conștientizarea sănătății mintale.
În afară de parteneriatul cu UNICEF pentru campania Love Myself împotriva abuzului copiilor și adolescenților, septetul a abordat adesea probleme de sănătate mintală în versurile și discursurile lor publice.
Atitudinea pozitivă și deschiderea lor față de temele care sunt adesea considerate tabu au adunat un sprijin și mai puternic din partea fanilor lor – în special prin Twitter.
În ceea ce privește abilitatea lor de a se distra, uimi și comunica prin muzică și mișcări de dans, precum și dedicarea lor pentru a bate recorduri … asta este cu siguranță ceea ce face din grupul BTS potrivirea perfectă pentru Hall of Fame 2022!
There are no comments
Add yours