Compania coreeană Shinsegae dorește să transforme Insula Jeju într-o destinație cheie pentru shopping-ul de lux
Shinsegae, operatorul celui mai mare retailer din Coreea de Sud, E-mart, are mari ambiții pentru viitor și dorește să transforme Insula Jeju într-o destinație reprezentativă pentru cumpărături de lux.
Este cunoscut faptul că Insula Jeju a devenit cea mai populară destinație turistică internă în timpul pandemiei COVID-19. În anul 2019, 15 milioane de turiști au venit să o viziteze. Cu toate acestea, nu există un singur butic sau magazin de lux pe insulă, în afară de cele din magazinele de tip duty free din Aeroportul Internațional Jeju. Dar acestea prezintă un mic dezavantaj respectiv, sunt deschise doar călătorilor internaționali.
În martie anul acesta, compania Shinsegae a lansat un magazin pop-up pentru brandul francez de lux Chanel în cadrul hotelului său, The Shilla Jeju, pentru a testa potențialul pieței pentru bunurile de lux pe insulă. Rezultatul a fost un real succes, iar comercianții locali au fost surprinși să afle că multe dintre articolele de acolo s-au epuizat fiind chiar pre-rezervate.
A fost primul magazin pop-up al brandului Chanel din afara capitalei Seul, iar Shinsegae nu a promovat evenimentul în nici un fel, având în vedere că situația COVID-19 de aici era încă una serioasă. Cu toate acestea, simplul nume al mărcii franceze a fost suficient pentru a atrage un număr destul de mare de cumpărători locali înainte de deschidere.
„Nu doar Chanel, ci și alte brand-uri de lux de aici au fost surprinse să vadă magazinul pop-up Chanel câștigând atât de multă popularitate pe insula Jeju”, a spus un oficiaul din cadrul Shinsegae Simon. „Vom face din Jeju Shinhwa World un punct de vânzare premium de lux care poate atrage atât localnici, cât și public internațional.”
Shinsegae Simon reprezintă un joint venture care a fost înființat între companiile Shinsegae și Simon Property Group din America în anul 2007. Jeju Shinhwa World este cel de-al cincilea magazin de lux deschis de Shinsegae Simon și este al 6-lea ca dimensiune din cadrul magazinelor din Yeoju, provincia Gyeonggi. Este prima sucursală înființată în mijlocul unui sit turistic, iar președintele magazinului Shinsegae, Chung Yoo-kyung, are ambiția de a o transforma într-o destinație de tip reper pentru publicul larg, combinând un centru comercial, o stațiune și un parc tematic. Jeju Shinhwa World se laudă acum cu un hotel, un parc acvatic, un centru de convenții și un cazinou pentru vizitatorii străini.
Specialiștii din industria coreeană au încă îndoieli cu privire la afacerile de tipul celor de lux de pe Insula Jeju, deoarece Shinsegae este prima firmă care a îndrăznit să încerce acest segment pe piața de acolo. Grupul Lotte a arătat o cifră de afaceri de peste 1 trilion de woni înainte de pandemie, dar afacerea sa duty free de acolo vizează doar călătorii internaționali.
De asemenea, Shinsegae a clarificat o altă problemă, respectiv nu are de gând să deschidă vreun magazin pentru vreo marcă contemporană sau sportivă precum Nike sau Adidas, ci caută în schimb o creștere reciprocă cu micii comercianți locali de acest tip.
„Vom paria pe mărci de lux doar pentru a transforma insula Jeju într-o destinație turistică globală precum Hawaii”, a adăugat un oficial Shinsegae Simon.
There are no comments
Add yours