Guvernul sud-coreean lanseaza Campania Postbox antisuicid

Ministerul Sanatatii din Coreea a lansat o serie de campanii pentru a preveni sinuciderile, intr-un efort de a tine piept unui trend ascendent in ceea ce priveste numarul de persoane care isi iau iau viata, informeaza Yonhap.

“Campania Postbox” va incuraja oamenii sa scrie scrisori si sa le posteze pe platformele retelelor de servicii sociale (SNS), cum ar fi Facebook, a mai declarat ministerul Sanatatii si Bunastarii. Acesta a precizat ca va realiza, de asemenea, o serie de evenimente, promovate de dansatori si cantareti, care au ca scop sa vorbeasca despre speranta in loc de disperare.

AEN20160818004100320_01_i

Potrivit ministrului, 93.4% dintre cei care au comis suicid au transmis “semnale” inainte de moarte, mentionand ca sinuciderile pot fi prevenite in mare masura cu ajutorul oamenilor care acorda atentie unor astfel de “semnale”. La randul sau, un oficial al ministerului a spus ca problema sinuciderilor poate fi rezolvata ca si in Japonia si Finlanda, unde oamenii au acordat atentie aceastei chestiuni.

Numarul de sinucideri a crescut in mod alarmant de-a lungul anilor, in Coreea de Sud. Astfel, au existat 21.8 cazuri de suicid la 100.000 de persoane in 2006, 26 in 2008 si 31,2 cazuri in 2010. In 2011, mai mult de 15.000 de oameni si-au luat viata, iar numarul victimelor sinuciderilor de zi cu zi a ajuns la 44.

Potrivit Organizatiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OECD), Coreea de Sud are cea mai mare rata a sinuciderilor in randul membrilor OECD, cu o medie de 29,1 la 100.000 persoane in 2012, depasind cu mult media OECD de 12 persoane.

Sursa text & foto: http://english.yonhapnews.co.kr/

Traducere: Corina Stan




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.