“2016 Seoul Jewelry Week”, expoziţia coreeană de bijuterii care pune accent pe valoarea accesoriilor în modă
Un total de 19 branduri de bijuterii handmade, inclusiv ENBLOOM, Insooni, Scudo și Dilis, au participat la “2016 Seoul Jewelry Week”, un eveniment de două zile organizat în aer liber la Dongdaemun Design Plaza (DDP), în centrul oraşului Seul, informeaza agentia sud-coreeana de presa Yonhap.
Bazarul de bijuterii a fost organizat de Guvernul Metropolitan din Seul pentru a promova calitatea bijuteriilor coreene într-unul dintre cele mai frecventate locuri turistice din oraș.
Vizitatori la bazarul “2016 Seoul Jewelrz Week”, în Dongdaemun Design Plaza, în data de 28 octombrie 2016.
Expoziţia de bijuterii este un eveniment care combină elemente culturale cu un bazar, performanţe culturale si ateliere de bijuterii, pe langă un curs de origami şi un show de asortat bijuterii.
Yun Hyung, un designer de bijuterii, vanzător online şi director executiv al propriului său brand de bijuterii, ENBLOOM, a declarat: „Eu m-am specializat în design industrial, dar mi-am descoperit pasiunea pentru afacerea cu bijuterii.” Inelele sunt cele mai vandute produse ale mărcii sale, cu preţuri începand de la 40.000 de won (US $34,92).
Preşedintele, în varstă de 31 de ani, a lucrat mai întai ca manager în asigurări şi apoi ca agent de vanzări în KJ Entertainment, dar apoi şi-a dat demisia pentru a-şi găsi un domeniu propice creativităţii sale. După un an în care a învăţat totul despre această afacere într-o agenţie mică de promovare a artei, Yun şi-a lansat propriul brand pentru a vinde creaţiile sezoniere. Tanărul designer şi om de afaceri speră să-şi mărească afacerea la un miliard de won în 3-4 ani.
Evenimentul a început pe 28 octombrie, la pranz, cu un show de bule de aer şi unul de origami pe langă bazarul de bijuterii deschis pana la 9 PM, atat ieri, cat si astazi. Cursul de asortare a bijuteriilor şi show-ul de modă a început pe la apus, la lumina serii. Show-ul s-a terminat cu o reprezentaţie de dans b-boy şi cu o tragere la sorţi.
„Este grozav să ai bijuterii de aşa bună calitate, la preţuri accesibile”, a declarat Lee Min Young, o studentă de 23 de ani care a vizitat evenimentul împreună cu prietenele ei. „Cred că oamenii au devenit mai pretenţioşi în privinţa designului şi a uşurinţei cu care pot fi asortate bijuteriile, decat în privinţa mărcii,” a adaugat ea.
Sursă text & foto: http://english.yonhapnews.co.kr
Traducere: Iscu Claudia Mihaela
There are no comments
Add yours