Industria cosmetică sud-coreeană, în lumina reflectoarelor la K-Beauty Expo 2016
Cel de al optulea K-Beauty Expo s-a deschis pe 13 octombrie, pentru trei zile, la KINTEX, în Goyang (la nord de Seul -n.r.), reunind 450 de companii, cumpărători de peste oceane și experți în diverse sectoare de înfrumusețare. KINTEX și Agenția de Promovare a Comerțului si a Investițiilor din Coreea de Sud (KOTRA) au fost co-gazdele evenimentului pentru a promova industria frumuseții din Tara Diminetilor Linistite, care și-a extins rapid prezenţa globală graţie produselor inovatoare și popularitaţii culturii pop coreene.
Expoziţia comerciala din acest an a prezentat o gamă largă de produse cosmetice, inclusiv produse de machiaj, de îngrijire a pielii, a unghiilor, a părului și a corpului, precum și produse de îngrijire a sănătății și de fitness.
K-Beauty Expo 2016, 13-15 octombrie 2016.
Organizatorii evenimentului au spus că un număr tot mai mare de companii promițătoare, atat mici, cat și mijlocii, au participat în acest an, în speranța de a-şi croi drum catre piaţa internaţională. “În acest an, K-Beauty Expo a adunat cel mai mare număr de cumpărători din ţară și din străinătate, care este așteptat să contribuie la industria frumuseții sud-coreene”, au afirmat reprezentantii KINTEX. “Am prezentat cele mai tari tendinţe ale industriei de frumuseţe coreeană într-un mod creativ,” au adaugat acestia.
Punctul culminant al spectacolului comercial a fost reprezentat de sesiunile business care au inclus aproximativ 200 de cumpărători din 34 de țări, inclusiv China, Statele Unite ale Americii, națiunile din sud-estul Asiei și Rusia.
Reprezentantii KINTEX au extins suportul pentru sesiunile de consultare B2B pentru a conecta companiile locale cu cumpărătorii de peste oceane pentru a maximiza șansele de a semna contracte în timpul și după eveniment.
Cumpărătorii de peste oceane compară produsele cosmetice în timpul unei sesiuni de consultare business pe 16 octombrie 2015.
KOTRA, agenția de stat de promovare a comerțului, sustine că vizitatorii care au cumpărat au arătat un interes deosebit pentru expozanți în prealabil printr-un site asemănător afacerilor online, căutând să găsească noi oportunități de afaceri pe piața crescandă. Astfel, conform sondajului recent realizat de KOTRA în 55 de națiuni privind cumpărătorii de peste oceane, cosmeticele au fost cele mai populare din lista top 100 produse exportate din Coreea de Sud, pentru al doilea an consecutiv.
Expozanţii au avut, de asemenea, șanse de a se întâlni cu oficiali de la 14 comercianți majori și mall-uri online pentru a descoperi modul în care aceştia îşi pot vinde produsele în canalele de distribuție principale. Printre acestea s-au numărat Hyundai Department Store, Lotte Shopping, Amazon Coreea, Interpark și WeMakePrice, a spus organizatorul.
Editori de frumusețe de la MyFatPocket din Singapore, Vietnam Plus din Vietnam și The Rakyat Post din Malaezia, au selectat primele 10 produse inovatoare prezentate în cadrul expoziției și au anunțat “K-Beauty Expo 2016 Editor’s Choice.” Articolele selectate au fost prezentate într-o camera speciala.
Evenimentul a oferit, de asemenea, seminarii de marketing și sesiuni de informare utile pentru experții din industria frumuseții.
Conferința de Frumusețe Estetică și Medicală Coreea s-a desfaşurat de pe 12 până pe 13 octombrie pentru a oferi informații cu privire la tendințele anti-îmbătrânire, precum si sfaturi cu privire la modul in care se poate intra pe piața europeană a produselor cosmetice și inforatii legate de reglementările comerciale pentru produsele cosmetice în China, Hong Kong și națiunile din sud-estul Asiei.
Aceasta fotografie furniyată de KINTEX prezintă câștigătorii “K-Beauty Expo 2015 Editors Choice”.
Expoziția din acest an a pregătit o varietate de evenimente pentru cetățenii care sunt interesați de tendințele industriei de frumusețe și de fitness.
Artişti în make up şi manichiurisţii, precum și antrenorii de sport ai celebrităţi au împărtășit sfaturile lor de frumuseţe în cadrul “Beauty Talk Concert”, care a avut loc în weekend-ul 15-16 octombrie. In context, o sesiune de audiție a avut loc pentru a alege “Beauty shopping hosts”, care au prezentat produsele cosmetice ale expozanţilor în fața camerelor de filmat. Expoziția a atras mai multă atenție de-a lungul ultimilor ani pe baza cererilor mari de produse cosmetice coreene.
Conform cercetătorului de piață mondial Euromonitor International, piața de îngrijire personală şi de înfrumuseţare din Coreea de Sud este așteptată să ajungă la 12 miliarde $, în ceea ce privește vânzările comercianţilor din acest an.
Asociația Internațională de Comerț a Industriei de Frumusețe a anuntat, de asemenea, că piață produselor cosmetic coreene de 8,6 miliarde $ va creşte și mai mult pe baza popularității tot mai accentuate a produselor “la prețuri competitive, dar de calitate” ale acesteia în China, Europa, Statele Unite și Orientul Mijlociu.
Sursa text & foto: http://english.yonhapnews.co.kr
Traducere: Iscu Claudia Mihaela
There are no comments
Add yours