aen20161101006651320_01_i

Sase zile de evenimente K-food organizate în Osaka şi Tokyo, incepand din 2 noiembrie

Conform unui reprezentant guvernamental, Coreea de Sud a organizat în această săptămână, în două orașe japoneze importante, Osaka și Tokyo, o serie de evenimente care au în centrul activităţilor produsele alimentare tradiționale coreene, în încercarea de a revitaliza exporturile de produse alimentare către țara vecină, informeaza agentia de presa Yonhap. Este vorba despre Festivalul K-Food 2016, organizat de Ministerul Agriculturii, Alimentației și Afacerilor Rurale, care a început miercuri, 2 noiembrie, şi va dura șase zile.

Potrivit reprezentantului ministerului, Japonia este cea mai mare piață de export a produse alimentare din Coreea de Sud, însă acestea au scăzut în acest an la 920 milioane $ de la 1.41 miliarde $ în 2012 și 1,17 miliarde $ în 2015. Cu toate acestea, s-a constatat o creştere în popularitate a produselor alimentare coreene în China și lumea musulmană.

“Recuperarea exporturilor către Japonia este o condiție esențială pentru atingerea obiectivului de 10 miliarde $ în exporturile de produse alimentare cât mai curând posibil”, a spus oficialul.

În debutul evenimentului, un seminar și o sesiune de consultare cu privire la exporturi a avut loc, miercuri, în Osaka, urmate de o expoziție alimentară de trei zile în Tokyo, cu tema “Enjoy, K-Food Festa in Tokyo.”

În cartierele pline de viaţă din Tokyo, Shinjuku și Asakusa, pe langă standurile cu alimente coreene, urmau sa aiba loc spectacole şi concerte K-pop. Acesta nu este primul eveniment de acest gen organizat de Coreea de Sud în afara graniţelor tarii. Expoziţii similare au fost organizate în Indonezia, China, Malaezia și Vietnam.

aen20161101006651320_01_i

                    Expoziţie K-food, care a avut loc în Ho Chi Minh, Vietnam, în luna septembrie.    

Între paralel, ministerul a decis să găzduiască, de miercuri si până astazi, un festival separat de vin local, la COEX, în sudul Seulului. Conform reprezentantilor minsterului, a doua ediţie a Festivalului de Vin din Coreea, cel mai mare festival de acest gen din ţară, cuprinde mai mult de 100 de soiuri de vin realizate de circa 30 de fabrici din întreaga ţară.

“Festivalul este conceput pentru a sensibiliza opinia publică asupra vinului din Coreea de Sud și a-l globaliza prin promovarea superiorităţii și varietăţii de produse de aici”, au aratat acestia.

aen20161101006651320_02_i

                                                  Afișul oficial al Festivalului Vinului din Coreea.

Sursa: http://english.yonhapnews.co.kr/

Traducere: Corina Stan




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.