Aplicația Kakao Taxi a fost echipată cu funcția AI
Reprezentanţi ai Kakao Mobility, o companie sud-coreeană care oferă servicii de închiriere de șoferi, au declarat marți, 10 aprilie, că a adăugat o funcție de inteligență artificială (AI) la operațiunile sale, informează agenţia de ştiri Yonhap.
Potrivit sursei citate, apelul inteligent bazat pe AI a fost adăugat în cea mai populară aplicație Kakao Taxi din Coreea de Sud, astfel încât un utilizator să poată cere unui șofer să vină la o anumită destinație utilizând un smartphone.
Un reprezentant al companiei a declarat că a acumulat date de trei ani în privința apelurilor clienților și utilizează o bază de date mare pentru a crește viteza și precizia.
“Compania va percepe 1000 de woni (1 USD) pentru serviciu… Kakao Mobility va spori beneficiile atât utilizatorilor, cât și șoferilor de taxi prin adăugarea de diverse funcții și politici și crearea de noi oportunități în același timp”, a declarat directorul executiv John Jung într-un comunicat de presă.
Kakao Taxi are aproximativ 18 milioane de abonați în Coreea de Sud, aproape 35% din populația țării. De asemenea, compania are 96% din taxiuri în țară ca parteneri, a mai aratat agenţia de ştiri menţionată.
Kakao Mobility a fost anulată anul trecut de Kakao Corp., operatorul celui mai folosit messenger KakaoTalk din Coreea de Sud, și operează ca o entitate separată. (Corina Stan)
There are no comments
Add yours