Agențiile de top (Big Hit, SM, YG și JYP Entertainment) vor crea o versiune coreeană a Vevo
Agențiile reprezentative pentru Coreea de Sud: Big Hit Entertainmnent, SM Entertainment, YG Entertainment, JYP Entertainment, FNC Entertainment, Mystic Entertainment și Star Empire, creează un serviciu ca Vevo care distribuie și administrează videoclipurile K-POP.
Vevo este un serviciu de video-uri american, finanțat prin colaborarea dintre cele mai importante companii amercane cu conglomeratul multinațional Alphabet.
Cele șapte agenții de divertisment s-au unit pe 19 iulie la hotelul Park Hyatt din Seul pentru a semna înființarea companiei ce poartă numele de Music & Creative Parteners Asia (MCPA).
MCPA se va ocupa de distribuirea și furnizarea videoclipurilor pe platformele de servicii digitale globale, cum ar fi YouTube, precum și politicile în legătură cu conținutul. De asemnea, va veni cu o nouă platformă de servicii pentru a distribui videoclipurile. În plus, se preconizează că se va discuta despre extinderea continuă a afacerii în diverse ramuri, precum platforme de difuzare pentru producerea și furnizarea de noi conținuturi, ce utilizează un IP asociat.
MCPA a fost stabilit pentru a îmbunătăți competivitatea globală a muzicii coreene și a artiștilor și pentru a crea un model de afaceri nou și avansat. Ca parte integrală a canalulu de distribuire a videoclipurilor K-POP și a conținuturilor din același domeniu, care a devenit cheia de succes în industria globală a muzicii, se așteaptă ca MCPA să ajungă una dintre companiile reprezentative pentru Asia, pe viitor.
Sursa: koreaboo.com
(Traducător: Elena Rădulescu)
There are no comments
Add yours