Samsung și L&G se extind pe piața panourile digitale
Cei doi giganți electronici din Coreea – Samsung Electronics și LG Electronics – își extind prezența în sectorul panourilor digitale (digital signage), urmărind noi realizări pe piața electronică extrem de competitivă.
Samsung a a instalat de curând un ecran cu LED-uri de 360 de grade la State Farm Arena din Atlanta, casă a echipei de baschet din Atlanta – Hawks NBA.
State Farm Arena a fost deschisă pentru prima dată în 1999 și recent redeschisă pe 20 octombrie, în urma unui program de renovare de 192 milioane de dolari. Samsung a declarat că 21 de display-uri LED au fost instalate pe întreaga arenă, acoperind peste 12.000 metri pătrați
Atracția proiectului este ecranul video central – primul ecran HD LED de 360 de grade din NBA. Cu ecranul de 360 de grade, fanii de pe arena se pot bucura de fiecare moment, indiferent dacă stau pe teren sau la etajele superioare.
Kim Seog-Gi, vicepreședinte al Visual Display Business la Samsung, a declarat că firma “va continua să furnizeze produse de calitate cu LED-uri, nu numai în stadioane sportive, ci și pentru panouri publicitare”. Firma deja a instalat panouri LED pe stadionul național din Kuala Lumpur, SK Happy Dream Park din Incheon și stadionul AT & T Bank din Baltimore.
LG a anunțat pe 25 octombrie, că va înființa un joint-venture cu Lufthansa Technik, o filială a companiei aeriene germane Lufthansa, care va dezvolta sisteme electronice pentru cabinele de avioane.
Noua firmă va avea sediul la Hamburg și va fi lansată în prima jumătate a anului viitor. Folosind tehnologia OLED de la LG, noua firmă va dezvolta sisteme electronice, inclusiv produse digitale de semnalizare, cu care va pătrund pe piața aplicațiilor de cabină.
Digital Signage – panourile digitale, reprezintă o platformă de distribuție de conținut, controlată la nivel central, utilizată pentru a transmite mesaje, clipuri video și imagini în formate digitale.
Potrivit datelor furnizate de cercetătorul de piață IDC, piața panourile digitale este în creștere, în al doilea trimestru al acestui fiind expediate mai mult de 870 000 de produse, în creștere cu 15,9% față de anul precedent.
Samsung este lider de piața pentru cel de-al 22-lea trimestru consecutiv, cu o cotă de piață de 33,9%, potrivit IDC, in al doilea trimestru al acestui an. Samsung a expediat aproape 300.000 de panouri digitale numai în al doilea trimestru. Pentru a-și consolida poziția pe piață, Samsung a achiziționat producătorul LED YESCO Electronics din Statele Unite în 2015 transformandu-l in Prismview în 2016.
LG Electronics este al doilea cel mai mare furnizor, cu o cotă de piață de 8,5% în al doilea trimestru al acestui an. Acesta a expediat aproximativ 74,199 de panouri digitale în perioada citată, conform IDC. LG este urmat de China Goodview, cu o cotă de 8%, NEC din Japonia cu 7,4% și Taiwan Foxconn cu 6%.
Întreaga piață a panourilor digitale este estimată să crească la 3,5 milioane în acest an și la 4,4 milioane până în 2020, deoarece mai mulți operatori de afaceri continuă să adopte platforma digitalizată pentru publicitate și în scopuri informative.
Traducere din koreatimes.co.kr
There are no comments
Add yours