Noul album BTS ocupă prima poziție în 91 de topuri iTunes
Supergrupul K-pop, BTS, a scris istorie duminică, în topul iTunes, cu noul album, “Map of the Soul: 7”, după ce a ajuns pe prima poziție în topul iTunes pentru albume, în 91 de țări și regiuni, a anunțat agenția grupului. Albumul a ajuns în top în țări precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Franța, Italia, Rusia, India, Japonia și Arabia Saudită.
Acest lucru reprezintă cea mai vastă dominare în topul iTunes a unui album BTS, a declarat Big Hit. Piesa cu care s-a lansat albumul, “ON”, a ajuns pe prima poziție în topul iTunes, la categoria “cântec de top” (“top song”), în 83 de țări și regiuni, inclusiv SUA, Canada, Italia, Japonia și Egipt.
Încă cinci piese de pe noul album, inclusiv “Filter”, au ajuns în top 10 iTunes, tot la categoria “cântec de top”, în SUA și Marea Britanie.
Septetul a lansat un nou album ce include 20 de piese, pe 21 februarie, dând startul unei noi călătorii muzicale de renume mondial.
Piesa care însoțește albumul (lead single), “ON”, a devenit imediat hit în Coreea, ocupând prima poziție în topurile “real-time single” ale celor mai mari 5 servicii de streaming muzical din țară, inclusiv Melon și Genie Music. La o zi de la lansare, “ON” se afla încă pe primul loc.
De asemenea, noul album a făcut istorie în ceea ce privește vânzările de albume din Coreea de Sud, ajungând la vânzări de peste 2,65 de milioane de copii în prima zi de la lansare. Acesta reprezintă cel mai mare număr de vânzări înregistrate de un album BTS în prima zi de la lansare și a depășit cele 2,13 milioane de copii înregistrate în prima săptămână de albumul precedent, “Map of the Soul: Persona”.
A durat doar 2 ore pentru ca “7” să depășească vânzările celor 2,13 milioane de copii înregistrate anterior în prima săptămână, a declarat Big Hit.
Totodată, la aproape o zi de la lansarea videoclipului pentru “ON”, acesta a adunat aproximativ 44 de milioane de vizualizări pe YouTube.
De asemenea, sâmbătă, un alt videoclip al grupului BTS, “Spring Day”, a adunat 300 de milioane de vizualizări pe YouTube, devenind cel de-al 12-lea videoclip BTS care a strâns peste 300 de milioane de vizualizări pe platforma de video-sharing, potrivit Big Hit.
Sursa: Yonhap News Agency
Sursa foto: Twitter.com/BTS_BigHit
There are no comments
Add yours