„Doom at Your Service”- un serial care dă DEPENDENȚĂ! 5 momente de tensiune romantică din episoadele 3 și 4
Oricât de ciudat ar părea, sunt genul care, prin emoții, trăiește fiecare serial pe care îl urmărește. “Doom at your service”, pe care l-am început deși este ongoing, abătându-mă practic de la propria mea regulă, este exact așa cum mă așteptam: M-A-G-I-C!
O confirmă și site-ul soompi.com, care scrie că „Doom at Your Service” se conturează a fi una dintre dramele care ne vor pune cel mai mult pe gânduri și care vor da, cu siguranță, dependență. Serialul nu-și “cere scuze” pentru perspectivele sumbre pe care le abordează și nici pentru protagoniștii obosiți de la atâtea încercări prin care trec, dar reușește cumva să transmită atâta tandrețe, cât și grijă, deopotrivă, cum de multă vreme nu am mai simțit. Atât Dong Kyung (Park Bo Young), cât și Myeol Mang (Seo In Guk) se luptă cu soarta, dar și unul cu celălalt cât de mult pot în încercarea de a se salva. Pereții dintre ei se prăbușesc repede și, într-o lume în care totul pare să însemne suferință, apare întrebarea dacă este posibil un final fericit…
Iată cele mai bune momente din episoadele difuzate în această săptămână, care au reușit să fie atât tensionate, cât și pline deromantism.
Avertisment: spoilere pentru episoadele 3-4!!!
1. Coabitarea
Oferta lui Dong Kyung de a coabita la care am rămas în episoadele din săptămâna trecută pare să fi venit din senin, dar raționamentul din spatele ei este practic și, în același timp, extrem de trist.
În această săptămână, însă pătrundem mai mult în mintea eroinei noastre și descoperim că este mai deprimată decât ne-am fi imaginat. Forțată să fie puternică încă de la o vârstă fragedă, Dong Kyung a interiorizat durerea până la punctul în care crede că este amorțită. Dar aceasta se manifestă în alte moduri. Când Myeol Mang își arată bunătatea față de ea, primul ei gând este că el va pleca. Toate lucrurile bune o părăsesc, așa că se va întâmpla cu siguranță ceva care să-l ia și pe el de lângă ea, crede Dong Kyung, fapt ce este îngrozitor de trist.
Dar rezultatul acestei conviețuiri este adorabil. În loc să împartă în mod incomod un spațiu, el combină casele, astfel încât Myeong Mang are, în continuare, parte de colțul său întunecat și posomorât, iar ea de locul său vesel, cu pereți galbeni-strălucitori și mobilier pastelat.
Un alt efect secundar al depresiei severe a lui Dong Kyung este că ea încearcă să fie înțelegătoare. Furia ei anterioară dispare, iar ea îl amuză și încearcă să-l umanizeze. Dar, după cum dovedește Myeol Mang, aceasta este o idee proastă.
2. Scena de pe acoperiș
Este ușor să-l urăști pe Myeol Mang pentru duritatea de care dă dovadă în scena de pe acoperiș, dar raționamentul său, în mod surprinzător, e de înțeles. Acesta a găsit-o în mod clar pe Dong Kyung fascinantă încă de la început, dar a văzut-o și ca pe un instrument pentru a-și promova marele său plan de a distrugere lumea. El a crezut că acțiunile sale sunt, cumva, din propria sa voință, că l-a sfidat pe Sonyeoshin (Jung Ji So) tot timpul. Când Dong Kyung își aduce aminte de el la Casa de pompe funebre – o amintire rătăcită, din urmă cu mulți ani – este ușor deranjat că ea ș-l amintește plângând, dar, de asemenea, este încântat că ea/cineva își amintește de el.
Nu este de mirare, așadar, că este furios când descoperă că Sonyeoshin a pus la cale întâlnirea lor cu ani în urmă, chiar înainte ca ei doi să știe. Sonyeoshin îi spune chiar că el a fost cel care a ales-o pe Dong Kyung și a adus-o mai aproape de el. Dar acest lucru nu reprezintă decât o consolare rece pentru Myeol Mang. Se pare că nu are liber arbitru. El nu își poate pune capăt vieții pline de suferință. Și chiar și atunci când încearcă să scape de soartă, se află, de fapt, la discreția ei.
Dacă nu are liber arbitru, atunci nimic din ceea ce face nu contează. Așadar, Myeol Mang încearcă să fie crud pentru a dovedi un lucru: că el are totul sub control, dar pur și simplu nu poate să o facă atunci când vine vorba de ea. Este și mai rău pentru că Dong Kyung nu plânge niciodată, nu cerșește milă sau ajutor, ci doar îl privește de parcă îl urăște și are nevoie de el, în același timp.
Încercarea lui Dong Kyung de a sări în gol de pe acoperișul clădirii unde se află situat apartamentul său este atât de puternică din acest motiv. Atunci când Myeol Mang își ridică mâinile în sus și spune „Oh, cred că nimic nu contează”, ea preia, de fapt, controlul asupra timpului și vieții sale. Ar fi murit chiar acolo dacă el nu ar fi prins-o. Asta îl scoate rapid din starea de autocompătimire și demonstrează că el este, în mod evident, înspăimântat de hotărârea ei și de modul în care sfidează soarta. Este la fel de evident că ea îi urăște din nou curajul. Astfel, într-un moment de furie, jură să se îndrăgostească unul de celălalt din toate motivele greșite pe care le au la îndemână.
3. Decizia de a iubi
Este aproape amuzant că a jurat să-l iubească, astfel încât el să moară și ea să trăiască, iar el a decis să o facă să-l iubească atât de mult încât să distrugă lumea pentru el. “Contractul” lor scăpă însă de sub control în ceva mai mare decât ei doi. Rezultatele acestui jurământ de a se îndrăgosti unul de celălalt sunt de-a dreptul uimitoare. Îi vedem cum încearcă să adapteze povești romantice, adevărate clișee, pentru a se forța literalmente să se îndrăgostească.
Dar, ca întotdeauna, această dramă păstrează romantismul realist. Abia atunci când Dong Kyung vede lumea interioară a lui Myeol Mang, ceva se agită în ea. Secvența cu pașii lui care, pe măsură ce înaintează, distrug tot este copleșitoare. Culorile pier, în urma sa doar cenușă. Chiar și atunci, încă nu putem să vorbim despre dragoste, dar putem ghici că este începutul. Momentul zero, scânteia care va declanșa un foc a cărui amploare nu știu dacă o putem bănui măcar. Inimile noastre tresaltă când ea decide să pornească pe urmele lui și totul revine la viață, dar mai ales atunci când îl ia de mână cu compasiune și dorința de a-l mângâia. Acest simplu gest este suficient pentru a-l speria pe Myeol Mang și a-l face să se retragă (din nou).
Acest moment are însă o importanță deosebită pentru că este momentul când Dong Kyung decide să îl ierte pentru că este crud, pentru că își dă seama că amândoi sunt, de fapt, la fel. Niciunul dintre ei nu este amorțit de durere, ci doar o blochează în moduri diferite. Ea o blochează concentrându-se pe sarcini: slujba ei, împăturirea rufelor, orice ar trebui făcut mai departe. El o blochează urându-se pe sine, urând oamenii și spunându-și că toți își merită soara. Este ironic, deci, că cei doi oameni care se înțeleg pe sine mai mult decât orice se rănesc, totuși, atât de mai mult.
4. Le pasă prea mult
Ceea ce este fascinant la aceste două personaje este că sunt oameni destul de calmi și deprimați în viața lor de zi cu zi. Cu toate acestea, ei scot în evidență cele mai violente și intense emoții, tocmai pentru că doar ei știu cât de rău este celălalt, fapt ce este incredibil de dureros și creează o tensiune nemaiîntâlnită.
Cei doi își cunosc atât de bine punctele slabe. El îi arată că fratele ei profită de ea și sugerează să-l omoare. Ea lovește acolo unde-l doare cel mai tare, folosindu-și literalmente o dorință, cerându-i să moară (doar că el nu-i poate îndeplini dorința pentru că nu se poate sinucide. Dacă ar fi putut, i-a mărturisit el, ar fi făcut-o cu ani în urmă!).
Myeol Mang și Dong Kyung sunt atât de hotărâți să lupte împotriva acestei legături stranii dintre ei. Ea pentru că nu are încredere în el (este de înțeles asta), în vreme ce el se teme să se apropie de oamenii care ajung să-l părăsească oricum (și asta este, de asemenea, de înțeles). El spune că vrea ca ea să-l iubească suficient pentru a distruge lumea, dar se panichează în momentul în care ea își manifestă grija față de el. Ea spune că își dorește ca el să sufere în fiecare zi, dar se aruncă în fața unui zeu nemuritor pentru a-l salva de la moarte.
5. Povestea lentă și constantă de dragoste
În timp ce povestea ia amploare, vedem fragmente din viețile personajelor secundare. Destul de amuzant, Cha Joo Ik (Lee Soo Hyuk) și Lee Hyun Kyu (Kang Tae Oh) sunt colegi de cameră, ambii având o slăbiciune pentru aceeași fată: Na Ji Na (Shin Do Hyun), prietena scriitoare a lui Dong Kyung. Istoria nefericită a lui Ji Na cu Hyun Kyu a afectat-o în mod clar până la punctul în care fiecare poveste pe care o scrie îl portretizează pe băiatul de liceu care mirosea a săpun și care s-a despărțit de ea în mod brutal, fără nicio explicație.
Joo Ik subliniază pe bună dreptate că nu există nimic atrăgător la un bărbat care fug de o relație ori de câte ori trece printr-o perioadă mai grea. În plus de asta, el are în mod clar ceva sentimente pentru Ji Na, în ciuda faptului că spune că îi este doar milă de ea.
Pe de altă parte, Ji Na pare să-l aibă doar pe Hyun Kyu în minte. Având în vedere cât de multă dorință de implicare am văzut din partea lui Joo Ik (plus vocea inconfundabilă și perfecțiunea lui de gheață) și cât de puțin am văzut din Hyun Kyu (care pare destul de insipid), putem spera că Joo Ik va deveni eroul romantic al lui Ji Na. Și asta deoarece omul mai bun ar trebui să câștige, aka Joo Ik.
Cu Dong Kyung și Myeol Mang care aprind ecranul în fiecare secundă (serios, doar cine nu a văzut până acum serialul nu poate înțelege acea tensiune!!) este doar o chestiune de timp înainte ca lucrurile să prindă contur. Myeol Mang nu va putea uita niciodată că Dong Kyung s-a aruncat în fața lui într-un gest surprinzător pentru el de a-i salva viața, iar Dong Kyung nu-l va uita pe Myeol Mang protejând-o, aproape ca și cum i-ar păsa.
Putem spera, astfel, că cei doi vor ajunge să nu se mai teamă de soartă și că vor încep să lupte împotriva ei pentru că singura cale de scăpa de pe drumul tragic pe care merg acum nu este să distrugă lumea sau să distrugă zeul distrugerii, ci să distrugă soarta însăși. Sunt atât de frumoși împreună și transmit atâta emoție și tandrețe; cu siguranță merită un happy ending!
There are no comments
Add yours