Forbes a alcătuit un top 15 al celor mai bine cotate canale de artiști K-Pop ai anului 2021
Cei mai bine plătiți artiști fac bani frumoși din vizualizări pe YouTube 🤯
Potrivit Koreaboo, Forbes Korea a lansat, în sfârșit, topul numit 2021 Korea Power YouTuber – Celebrity: este vorba de o listă a celor mai bine plătite staruri de-a lungul anului, pe YouTube. Cincisprezece canale ale unor artiști K-Pop au ajuns în top 20—iată cât de mult câștigă aceștia.
15. NCT
Pagina de YouTube a trupei NCT (NCT) a atins un număr de 4,22 milioane de subscripții, având un total de 281,9 de milioane de vizualizări pentru aproximativ 224 de videouri ale acestora. Potrivit Forbes Korea, canalul a adus un venit de aproximativ 364 millioane Woni (aprox. 313,000 de dolari) de-a lungul anului trecut.
14. AKMU
Canalul YouTube al trupei AKMU are un număr total de 2,54 de milioane de subscripții, având un total de 632,4 milioane de vizualizări pentru aproximativ 147 de videoclipuri. Pagina a adus un venit de 374 de milioane de Woni (aprox. 322,000 dolari) de-a lungul anului trecut, susțin cei de la Forbes Korea.
13. Channel NCT DAILY
Pagina de YouTube a NCT (Channel NCT DAILY) a atins un număr de 4,21 de milioane de subscripții, cu un total de 729,5 milioane de vizualizări pentru aproximativ 467 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina de YouTube a adus un venit estimat de 501 milioane de Woni (aprox. 431,000 dolari) de-a lungul anului trecut.
12. loonatheworld
Pagina LOONEI de YouTube (loonatheworld) a atins 1,67 de milioane de subscripții, cu un total de 588,7 milioane de vizualizări pentru 1.025 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 782 de milioane de Woni (aprox. 672,000 dolari) de-a lungul anului trecut.
11. Red Velvet
Canalul YouTube al trupei de fete Red Velvet ((Red Velvet) are 4,41 de milioane de subscripții cu 616,9 millioane de vizualizări însumate pentru 143 de videouri. Forbes Korea spune că pagina a adunat un venit estimat de 82 millioane de Woni (aproape 673,000 dolari) de-a lungul anului trecut.
10. TOMORROW x TOGETHER OFFICIAL
Pagina de YouTube a lui TXT (TOMORROW x TOGETHER OFFICIAL) are un număr de 7,53 milioane de subscripții, având un total de 465,2 de milioane de vizualizări pentru 752 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,14 miliarde de Woni (aprox. 981,000 dolari) de-a lungul anului trecut.
9. aespa
Pagina de YouTube a aespa (aespa) are un număr de 2,34 de milioane de subscripții, cu un total de 281,1 milioane de vizualizări pentru 60 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,44 miliarde de Woni (aprox. 1,24 milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
8. IU Official
Pagina de YouTube a lui IU (IU Official) are un număr de 6,69 de milioane de subscripții, cu un total de 950,8 milioane de vizualizări pentru 125 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,56 de miliarde de Woni (aprox. 1,34 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
7. EXO
Pagina de YouTube a trupei EXO (EXO) are un număr de 8,3 de milioane de subscripții, cu un total de 471,3 de milioane de vizualizări pentru 199 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,69 de miliarde de Woni (aprox. 1,45 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
6. MAMAMOO
Pagina de YouTube a trupei MAMAMOO (MAMAMOO) are un număr de 6,07 de milioane de subscripții, cu un total de 1,632 de milioane de vizualizări pentru 604 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,69 de miliarde de Woni (aprox. 1,45 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
5. Bambam
Pagina de YouTube a lui Bambam din GOT7 (Bambam) are un număr de 1,07 de milioane de subscripții, cu un total de 75 de milioane de vizualizări pentru72 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,69 de miliarde de Woni (aprox. 1,45 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
4. SEVENTEEN
Pagina de YouTube a lui SEVENTEEN (SEVENTEEN) are un număr de 6,84 de milioane de subscripții, cu un total de 2,147 de milioane de vizualizări pentru 880 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 1,92 de miliarde de Woni (aprox. 1,65 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
3. NCT DREAM
Pagina de YouTube a NCT DREAM (NCT DREAM) are un număr de 3,94 de milioane de subscripții, cu un total de 393,2 de milioane de vizualizări pentru 233 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 2,10 de miliarde de Woni (aprox. 1,81 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
2. BLACKPINK
Pagina de YouTube a BLACKPINK (BLACKPINK) are un număr de 64,5 de milioane de subscripții, cu un total de 19 de milioane de vizualizări pentru 372 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 13,5 de miliarde de Woni (aprox. 11,6de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
1. BANGTANTV
Pagina de YouTube a băieților de la BTS (BANGTANTV) are un număr de 57 de milioane de subscripții, cu un total de 12 de milioane de vizualizări pentru 1,586 de videoclipuri. Potrivit Forbes Korea, pagina a adunat un venit estimat de 19,1 de miliarde de Woni (aprox. 16,4 de milioane de dolari) de-a lungul anului trecut.
There are no comments
Add yours