Starul sud-coreean al fotbalului, Son Heung Min, prezintă “Cele 7 farmece ale turismului coreean”
Un nou videoclip care promovează turismul în Coreea a fost lansat astăzi, avându-l drept protagonist pe starul sud-coreean al fotbalului, Son Heung Min, ce joacă la echipa engleză Tottenham Hotspur.
Afișat pe canalul oficial YouTube și pagina de Facebook a Organizației Turismului din Coreea (KTO), videoclipul are ca temă „Aceasta este Coreea mea, care este a ta?” Clipul de 1:20 de minute prezintă cele „șapte farmece ale turismului coreean”, fiind asociate cu caracteristicile lui Son, prin utilizarea cuvintelor cheie precum „pasionat”, „rapid”, „creativ”, „inteligent”, „distractiv”, „adorabil” “și” spectaculos “.
Un anunț promoțional cu atacantul sud-coreean se află pe autobuzele supraetajate din Marea Britanie, „scena” principală a jucătorului, pentru a celebra debutul videoclipului. Pe site-ul oficial al KTO apare, de asemenea, categoria „Sonny’s Pick” unde puteți găsi atracțiile turistice recomandate de acesta pentru călătoriile în Coreea.
Un alt videoclip promoțional cu un interviu luat lui Son, precum și un film din culise vor fi lansate săptămâna viitoare. Un oficial al Ministerul Culturii, Sportului și Turismului din Coreea a spus: „Avându-l drept ambasador pe Son Heung Min, jucător apreciat și iubit în întreaga lume, ne așteptăm ca această metodă de promovare să intensifice și mai mult turismul coreean”.
În iulie, ministerul și KTO l-au numit pe Son ambasador onorific pentru turismul coreean, în scopul de a se pregăti pentru competiția globală de atragere a turiștilor, în contextul creșterii ratelor de vaccinare împotriva COVID-19, dar și pentru promovarea avantajelor turismului în Coreea.
Videoclipul este disponibil pe canalul oficial YouTube al KTO.
There are no comments
Add yours