07e9c967c5a447168a8439833167c35b

Primul restaurant din Asia al celebrului chef Gordon Ramsay s-a deschis la Seul. Evenimentul a atras mulți coreeni care au povestit experiența avută

Restaurantul de burgeri al celebrului chef britanic, Gordon Ramsay, „Gordon Ramsay Burger”, nou deschis în cadrul  Lotte World Mall din Seul, a atras influencerii de pe YouTube, o celebră comediană, precum și un CEO (agitat) care și-a împărtășit experiențele delicioase în online.

Gordon Ramsay Burger" landed in Korea, reservation over in less than 30 minutes | WoW!Korea

Foto: WOW!Korea

Ei au vizitat restaurantul care s-a deschis pentru public pe 7 ianuarie, după ce a fost organizat un eveniment de pre-deschidere din 30 decembrie 2021, care a  reușit să strângă 2.000 de oaspeți care au făcut rezervări.  De fapt, s-a constatat că evenimentul de rezervare – pre-deschidere  a fost unul foarte așteptat de public, deoarece s-a întamplat un fapt uimitor,  locurile sale limitate au fost rezervate complet în 30 de minute, potrivit KoreaTimes. 

Foto: KoreaTimes/ Newsis

Influencerii au mâncat burgerii scumpi ai restaurantului, care au un prețul de pornire de la peste 30.000 de woni (25 de dolari) și pot ajunge la un cost de maxim 140.000 de woni. Aparent, astfel de prețuri generoase i-au provocat nu doar pe gurmanzi de mare profil, care au o armată de adepți online, ci și pe toți cei interesați de burgeri care doreau să încerce această experiență.

YouTuber-ul „Tzuyang”, cu 5,26 milioane de urmăritori, a postat un videoclip pe data de 12 ianuarie în care arată cum a comandat meniu întreg de acolo, captând atenția bucătarului șef.

Un bucătar cu peste 1,5 milioane de abonați pe  YouTube care a fost invitat ca VIP la restaurant a postat o recenzie pe 10 ianuarie. El a spus că Burgerul din 1966 – cel mai scump din ofertă restaurantului– a folosit „carne de vită coreeană hanwoo de calitate superioară de 1++”. ” și a fost “atât de savuros că post-gustul a dominat alți burgeri pe care i-am avut după aceea.” Un alt bucătar care a încercat același burger a spus că „a fost mai degrabă ceva bun decât un simplu burger”.

Comedianta pe  nume Kim Min-kyung a descris experienta pe care a avut-o când a mânca burgerul astfel: „ca și cum ai  servi o friptură la un restaurant bun cu grătar (*restaurant barbeque)”. Și a mai adaugat: „Pentru 140.000 de woni, prefer să merg la un restaurant cu grătar decât să vin aici”. 

De asemenea, o altă personalitate care a ales să vorbescă despre experiența avută este chiar Chung Yong-jin, vicepreședintele conglomeratului Shinsegae Group. El și-a informat cei 773.000 de urmăritori de pe Instagram, pe 8 ianuarie, că a vizitat restaurantul și a comandat un burger de 31.000 de woni. Acesta, cunoscut ca utilizator activ al rețelei de socializare, a mai spus că a trecut mult timp de când  nu a vizitat centrul comercial Lotte, compania rivală a lui, adăugând că se bucură de „libertate extraordinară”.

Unii oamenii care au fost și încercat preparatele au menționat că “semnătura restaurantului”, respectiv Hell’s Kitchen Burger (prețul de 31.000 de woni) a avut un echilibru bun între ingrediente folosite – o chiftea de vită hanwoo, jalapenos, avocado, roșii și brânză pe grătar – și nu era prea departe de ceea ce se așteptau ca un burger care poate fi numit o alegere bună. 

Trebuie să mai subliniez un lucru important, acest restaurant este prima ramură asiatică a brandului și a patra (locație) din lume după cele din Las Vegas, Chicago și Londra.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.