AEN20220118008500315_01_i_P4

Netflix va lansa 25 de producții coreene în 2022

Platforma globală de streaming Netflix a anunțat miercuri, 19 ianuarie, că peste 25 de proiecte în limba coreeană, inclusiv cinci filme originale, vor fi lansate în 2022. Această veste se așteaptă să alimenteze impulsul stelar al fanilor ce a pornit de la senzația globală, mai cu seamă  dramă „Squid Game ” de anul trecut.

„În încercarea de a continua povestea coreeană de succes, Netflix va lansa peste 25 de proiecte( conținut) coreene în acest an”, a spus Netflix într-un comunicat remis de Yonhap. „Vom oferi povești creative exclusiv Netflix și de înaltă calitate, care să răspundă cererii telespectatorilor de peste tot.”

Anul trecut (2021), Netflix a oferit publicul (abonat) 20 de producții și emisiuni în limba coreeană, inclusiv drama de supraviețuire „Squid Game”, horror-ul fantastic „Hellbound” și thriller-ul științifico-fantastic „The Silent Sea”, toate acestea fiind în fruntea topului săptămânal oficial al companiei privind audiențe pentru producții TV care nu sunt în engleză.

În special, „Squid Game” a făcut istorie pentru că a devenit cea mai de succes serie Netflix de până acum. A fost vizionat mai mult de 1,65 miliarde de ore în primele patru săptămâni după lansarea sa pe  data de 17 septembrie.

„Anul trecut, a fost semnificativ faptul că Netflix s-a unit cu creatorii coreeni pentru a deschide noua eră a emisiunilor coreene care oferă  bucurie și sunt apreciate de public  la nivel global”, au mai spus reprezentanții Netflix, care a introdus (pe parcurs) aproximativ 130 de emisiuni coreene (* sunt incluse și serile și filme) și a investit peste 1 trilion de woni (aproximativ SUA 839,3 milioane USD) în Coreea de Sud de la intrarea sa (lansare) în 2016.

„Parteneriatul a ajutat spectacolele din Coreea de Sud să se așeze în centrul tendinței industriei globale”.

Totodată, s-a mai menționat că cererea de conținut coreean a crescut brusc în 2021, deoarece abonații Netflix au petrecut de șase ori mai mult timp urmărind emisiuni coreene la sfârșitul anului trecut decât s-a întâmplat  în ​​ultimii doi ani.

„Squid Game” a fost  văzut aproximativ 95 % din totalul orelor de streaming  de publicul care provenea din țări străine, inclusiv Statele Unite, Brazilia și Franța.

În privința planurilor pe care Netflix le pregătește pentru noul an 2022, s-a dezvăluit faptul că se vor lansa 25 de producții coreene, unii ar spune chiar un adevărat record pentru că vorbim de producții care nu sunt în limba engleză, așa cum sunt majoritatea pe platformă. Mai cu seamă, din cadrul  listei producțiilor coreene pentru 2022, respectiv chiar primul va fi  serialul cu  subiectul  horror  – zombi, „All Of Us Are Dead”. El va avea premiera globală pe 28 ianuarie 2022. Adaptat după popularul webtoon „Now at Our School”, acțiunea are loc într-un liceu în care se întâmplă lucruri neprevăzute și  izbucnește un virus  care tarnsformă elevii în zombi.

Urmează apoi thrillerul polițist „Juvenile Justice”, cu Kim Hye-soo și Lee Sung-min în rolurile principale, și fantezia „The Sound of Magic” cu Ji Chang-wook într-un rol principal.

Am putea spune că marea surpriză pe care Netflix ne-o pregătește pentru acest an este chiar „Money Heist: Korea – Joint Economic Area”, o adaptare coreeană a celebrului serial spaniol de succes “Casa del Papel”/ „Money Heist”. Mai multe detalii despre acestă lansare mult așteptată de fanii de peste tot vor fi dezvăluite ulterior. 

Foto: „Money Heist: Korea – Joint Economic Area”/Netflix

În plus, Netflix, care nu a produs filme în Coreea de Sud de la intrarea sa, a declarat că există acum 5 filme originale în programul său pentru 2022. Filmul său original din 2017, aventura realizată  celebrul  regozor, Bong Joon-ho „Okja”, a fost produs în Statele Unite.

Cele cinci filme coreene care vor apărea pe Netflix se pare că sunt filmul romantic „Moral Sense”, filmul de acțiune „Carter”, blockbusterul de acțiune „Seoul Vibe”,  filmul SF „Jung-E” și din nou un film romantic, „20th Century Girl”.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.