Kim Se-jeong portretizează diferite aspecte ale personajului său în „Business Proposal”
Kim Se-jeong, care a devenit celebră ca membră a grupului de fete I.O.I, după ce a concurat în show-ul de succes al Mnet „Produce 101”, a făcut primul pas într-o comedie romantică prin serialul recent marca SBS, „Business Proposal”.
„Acum la încheierea serialului mă simt „ușurată”. Am trecut prin multe, de la pre-producție până la final… cu virusul Corona și toate cele”, a spus ea în timpul unui interviu recent acordat pentru The Korea Times. „Am trecut prin o mulțime de probleme, dar am ajuns în sfârșit la capăt într-o notă plăcută.”
Bazat pe popularul webcomic „The Office Blind Date”, comedia romantică spune povestea unei femei pe nume Shin Ha-ri (Kim), care merge la o întâlnire pe nevăzute în numele celei mai bune prietene a ei și îl cunoaște pe însuși președintele companiei la care lucrează, Kang Tae-moo (Ahn Hyo-seop). Confruntată cu întâlnirea neașteptată, ea jonglează cu întâlnirile cu șeful ei în timp ce încearcă să ascundă faptul că lucrează pentru el, în scopul de a-și păstra job-ul.
Cele 12 episoade s-au încheiat pe 5 aprilie cu un rating de 11,4%. De asemenea, serialul a câștigat popularitate pe Netflix, ajungând în primele 10 locuri ale topurilor săptămânale ale platformei pentru emisiuni TV într-o limbă străină non-engleză, unde a rămas timp de trei săptămâni consecutive începând cu luna trecută.
Actrița, care a jucat anterior o adolescentă nebună în „School 2017” și un vânător de demoni dur în „The Uncanny Counter”, a spus că a luat rolul lui Ha-ri pentru că a vrut să accepte provocarea de a interpreta și un alt tip de personaj.
„A început simplu. Am jucat personaje dure și pline de spirit, așa că genurile mele anterioare erau de obicei dramatice și emoționale, ceea ce îmi plăcea. Dar am simțit nevoia să accept o provocare cu o poveste diferită. Am vrut să arăt o altă latură”, a spus ea. Ha-ri devine o persoană diferită în timp ce merge la întâlnirile nevăzute, folosind pseudonimul Shin Geum-hee. Kim a spus că i-a plăcut faptul că a avut multe de arătat prin personajul lui Ha-ri.
„Există diferite laturi ale personajului, care mi s-au părut atrăgătoare. Mi-a plăcut că deși este un serial rom-com, erau disponibile atât de multe aspecte pe care le-aș fi putut portretiza cu personajul și am decis să iau rolul”, a spus ea. „Dar aceasta a fost partea care a făcut personajul dificil… cu cât citeam mai mult scenariul, cu atât mi se părea mai complicat.”
Actrița a împărtășit că a depus mult efort pentru a-și studia personajul și modul în care o poate portretiza pe Ha-ri în diferite situații, de la încercarea de a strica întâlnirea pentru prietena ei până la lupta de a se feri la locul de muncă de președintele Tae-moo.
„Există o portretizare a lui Geum-hee și, de asemenea, a lui Ha-ri. Așa că știam că nu va fi ușor. Trebuia să dau tonul (pentru fiecare portretizare) și trebuia să petrec mult timp studiind personajul. Dar fără acest proces, nu aș fi putut crea acest personaj”, a spus ea.
În ciuda faptului că seria se bazează pe webcomic, Kim a adăugat că a încercat să evite să studieze personajul din lucrarea originală, astfel încât să creeze versiunea proprie a personajului.
„Am simțit că nu aș avea șansa de a-mi crea propriul personaj dacă aș citi lucrarea originală și aș vedea cum este înfățișată în ea”, a spus ea. „Dar trebuia să înțeleg de ce piesa originală a devenit un hit. Am simțit că trebuie să am un simț al responsabilității pentru a păstra elementele care i-au făcut pe fani să adore lucrarea originală”.
Seria a făcut furori cu scenele sale comice și poveștile romantice drăguțe ale celor două personaje principale dar și ale celor secundare, în ciuda complotului de tip Cenușăreasa, plin de clișee.
Kim a spus că știa că serialul va atrage popularitate de la publicul global. „Ceea ce m-a îngrijorat mai mult a fost dacă telespectatorilor coreeni le va plăcea serialul. Motivul pentru care K-romance-ul este popular în străinătate este că urmărește viața de zi cu zi. În loc să implice intrigi complicate și dinamice, poveștile coreene rom-com se învârt în jurul micilor părți zilnice ale vieții noastre”, a spus ea.
„Și „Business Proposal” a făcut o treabă bună în surprinderea acestor povești, așa că am știut că publicul global va răspunde la serial. Am sperat că publicul coreean va simți la fel și sunt recunoscătoare că am primit răspunsuri atât de grozave atât de la localnicii cât și de la telespectatorii din străinătate”.
Ea a adăugat că marea ei chimie cu omologul ei, Ahn, a contribuit la calitatea serialului. “Chimia noastră a funcționat foarte bine. Multe dintre scenele romantice care au făcut furori au fost improvizate pe platoul de filmare”, a spus ea. „Este foarte atent, așa că am rezolvat scenele cu care poate ne-am fi simțit inconfortabil. Am reușit să venim cu scene atât de frumoase împărtășindu-ne opiniile.”
Referindu-se la serie drept „primăvara” ei, ea a spus că această lucrare a marcat sfârșitul vârstei de 20 de ani. „Acest proiect a marcat începutul finalului perioadei de 20 și de ani”, a spus ea. „Așa că, după ce voi ajunge la 30 de ani și chiar și la 50 de ani, când mă gândesc la 20 de ani, simt că „Propunerea de afaceri” va fi primul lucru care îmi va veni în minte.”
Îi puteți urmări pe Kim Se-jeong și Ahn Hyo-seop în comedia romantică fabuloasă “Business Proposal” pe Netflix!
There are no comments
Add yours