Concurența se mărește pe piața mobilității aeriene urbane din Coreea de Sud
Companiile coreene plănuiesc să crească investițiile în taxiuri- drone sub noul guvern, proaspăt instalat.
S-a putut remarcat faptul că Coreea a apărut ca un câmp de luptă între companiile interne și străine care încearcă să câștige supremația pe piața mobilității aeriene urbane (UAM), de când guvernul și-a dezvăluit intenția în 2020 pentru a comercializa taxiurile- drone până în 2025 cel mai devreme, din dorința de a reduce congestionarea traficului pe drumurile din Seul.
Pe măsură ce administrația Yoon Suk-yeol recent lansată a selectat și UAM drept una dintre industriile cheie pentru viitor, companiile din diverse domenii și-au accelerat eforturile de a oferi servicii de călătorie urbană prin aer, care pot reduce timpul de călătorie în centrul orașului Seul cu două treimi.
Cel mai recent exemplu a fost un consorțiu condus de LG Uplus. Mai exact, compania de telecomunicații a declarat pe 11 mai că s-a unit cu Kakao Mobility, GS Caltex, Jeju Air, Pablo Air și Vertical Aerospace pentru a participa la proiectul guvernamental K-UAM Grand Challenge.
„K-UAM Grand Challenge este un program demonstrativ în etape în care testele UAM pentru siguranța vehiculelor și managementul traficului adecvate condițiilor și mediilor urbane sunt integrate și operate pentru a sprijini comercializarea UAM în 2025”, a declarat Ministerul Terenurilor, Infrastructurii și Transporturilor, în anunțul său, preluat de KoreaTimes.
LG Uplus intenționează să dezvolte în comun un sistem de management al transportului cu compania Pablo Air specializat în servicii legate de drone, colaborând cu LG Science Park pentru a profita de competența LG Group în tehnologiile bateriilor și motoarelor. Vertical Aerospace, un producător aerospațial britanic, a decis să producă avioane electrice cu decolare și aterizare verticală (eVTOL) pentru consorțiu.
Kakao Mobility va folosi datele colectate de aplicația sa mobilă Kakao T, în timp ce GS Caltex va construi vertiporturi, care se referă la aeroporturi pentru aeronavele VTOL, la benzinăriile sale. Jeju Air, singurul transportator low-cost din țară care a intrat pe piața UAM, va prelua controlul general al zborului.
„Vom verifica că putem oferi servicii de telecomunicații de înaltă calitate în aer, nu doar la sol”, a declarat Lee Sang-yeob, Chief Technology Officer LG Uplus, într-un comunicat de presă.
There are no comments
Add yours