Branduri celebre din industria K-beauty și startup-uri promițătoare au participat la “Seoul Beauty Week”
„Seoul Beauty Week/Săptămâna frumuseții din Seul” a început în centrul Seulului pentru a promova industria și produsele K-beauty.
Evenimentul nu numai că le-a permis vizitatorilor să experimenteze cele mai noi tehnologii din sectorul frumuseții, dar le-a oferit și oportunități companiilor mici de înfrumusețare de a-și extinde acoperirea în străinătate. Branduri celebre din industria de frumusețe, startup-uri promițătoare de cosmetice, precum și experți din industrie s-au unit pentru a promova K-beauty.
„Seoul Beauty Week” este un festival de trei zile care a început vineri, 30 septembrie la Dongdaemun Design Plaza. De la produse cosmetice la modă, festivalul face parte din eforturile guvernului orașului Seul de a stimula industria coreeană a frumuseții.
Pentru „Seoul Beauty Month/Luna frumuseții din Seul” din octombrie, există aproximativ 10 festivaluri care urmează să aibă loc pe parcursul lunii și acesta a fost doar primul din ele. Oferă diverse programe de înfrumusețare, cum ar fi crearea unei scene pentru companiile coreene de frumusețe pentru a-și extinde acoperirea și există multe oportunități pentru a avea întâlniri de afaceri la fața locului cu clienți de peste hotare. De asemenea, acest eveniment este locul cel mai potrivit pentru care brandurile mici și mijlocii selectate să îți poată prezenta produsele publicului țintă, dar și potențialilor clienți.
„De când am primit certificarea de către Societatea Vegană din Regatul Unit, exporturile către Europa au crescut semnificativ. Și acum căutăm să stabilim un nou canal de export în alte regiuni” a spus un reprezentant al brandului Ginseng6.
„Suntem specializați în personalizare și, de asemenea, în îngrijirea pielii pentru fiecare tip de piele. Căutăm noi oportunități în străinătate… și ne întâlnim și cu clienți din Coreea”, a explicat directorul de la TROIAREUKE.
Trebuie spus faptul că a mai existat o altă secțiune dedicată vizitatorilor în cadrul evenimentului. Ea s-a numit B the B sau Beauty to the Beauty și oferă vizitatorilor experiențe unice și captivante, de la arta media până la tehnologiile de înfrumusețare. Această zonă a ajutat vizitatorii sa aibe o experiență plină de bucurie, combinând tehnologia și conținutul. Mai exact, arta media atrăgătoare a fost redată prin pictură pe ceea ce a fost un perete simplu. Apoi se poate vedea cum o celebră companie coreeană de îmbrăcăminte sport își recreează imaginea de marcă prezentând repere ale Seulului.
Totodată, doar cu câteva atingeri pe un ecran se realizează o analiză care le spune vizitatorilor tipul lor de piele și chiar îi ajută să încerce diferite coafuri (în mod virtual).
Alte atracții din timpul festivalului de trei zile au fost talk-show-uri cu experți din industrie, precum și concursuri de machiaj.
Organizatorii speră că în acest fel, festivalul va putea ajuta la deschiderea drumului pentru ca industria K-beauty să conducă următorul val coreean (K-wave), prezentând totodată cele mai recente tendințe și look-uri în materie de frumusețe, potrivit Arirang.
Acum puteți și voi să vedeți cum a fost la eveniment accesând următorul video.
There are no comments
Add yours