Jungkook din BTS sfidează normele de gen în noua campanie gender-neutral Calvin Klein
Într-o lume în care moda evoluează constant, superstarurile mondiale precum Jungkook din BTS sunt în prim-plan, depășind granițele și redefinind normele. Tânărul artist a captivat din nou atenția fanilor și pasionaților de modă deopotrivă cu cea mai recentă colaborare a sa cu brandul Calvin Klein, îmbrățișând un concept „fără gen” care a rezonat profund cu publicul din întreaga lume, scrie btimesonline.com.
Pe 14 august, Calvin Klein și-a dezvăluit campania de toamnă a anului 2023, punându-l în evidență pe Jungkook (25 de ani) într-o serie de imagini uimitoare și o scurtă reclamă. Campania, cu piesa emblematică a lui Gary Numan „Cars” pe fundal, îl prezintă pe membrul BTS într-o lumină revigorantă, subliniind încrederea și senzualitatea. Imaginile îl prezintă pe Jungkook etalându-și fizicul sculptat în topuri decupate special pentru el și ținute care i se potrivesc mănușă, completate de o coafură bob lungă, cu bucle jucăușe. Termenul „fără gen” a devenit trend pe Twitter în Coreea, la scurt timp după lansare, evidențiind impactul campaniei.
Totodată, renumitul duo de fotografi de modă Inez & Vinoodh l-a surprins pe Jungkook și într-un set din denim închis, accentuat de o presupusă cravată neagră, creată de fapt din bucățile de material rămase după decuparea topurilor pe care le-a purtat. Intercalate cu momente cu el dansând și cu piercing-ul său din buză strălucind aparte, videoclipul campaniei încapsulează esența conceptului „gender fluid”, celebrând individualitatea și autoexprimarea.
Abilitatea lui Jungkook de a încapsula fără efort aspectul „fără gen” arată versatilitatea sa ca artist și totodată, demonstrează evoluția sa ca fashion icon veritabil.
Look-ul androgin al lui Jungkook din noua campanie pentru Calvin Klein i-a uimit pe internauți, care s-au întrecut în cuvinte de laudă pentru cel mai tânăr membru al grupului BTS. Videoclipul și imaginile campaniei s-au viralizat imediat, în special pe popularul site al comunității coreene, TheQoo, scrie Koreaboo.
„Wow, asta e o nebunie! Foarte tare, Jungkook!”
„Wow, i se potrivește total aspectul fără gen!”
„Wow, acest concept este perfect pentru el.”
„Wow, băieții chiar trebuie să aibă o formă ascuțită a feței pentru a obține aspectul fără gen.”
„Wow, cum a ascuns carisma asta? Este ca un model profesionist. Videoclipul din versiunea lungă este atât de tare!”
„Videoclipul este nebun!”
„Vine era crop top masculin!”
„Wow, acesta este un concept fără gen. I se potrivește atât de bine.”
Astfel de reacții reprezintă o perioadă de transformare în modă, unde normele de gen sunt contestate în mod continuu. Jungkook, prin această campanie, nu numai că își reafirmă poziția de global icon al modei, dar propulsează și mai departe conversația despre fluiditatea în modă.
Pe lângă reclama oficială, Calvin Klein a postat un alt videoclip cu Jungkook la filmările pentru campanie. În el, artistul mărturisește amuzat că și-a aruncat toate hainele colorate din garderobă și acum poartă numai haine negre și definește atmosfera creată de această campanie drept „tânără, sălbatică, liberă”.
Această colaborare nu este prima incursiune a lui Jungkook în lumea brandului Calvin Klein. La începutul lunii martie, el a făcut furori în calitate de ambasador global al mărci, purtând un set din denim într-o campanie înflăcărată care i-a lăsat mască pe fani.
Despre campania trecută, Jonathan Bottomley, directorul global de marketing al Calvin Klein, a declarat: „Campania noastră de primăvară din 2023 a generat cea mai mare implicare a consumatorilor din istoria mărcii – creând 1,7 miliarde de afișări numai în PR și social media, adăugând 1,6 milioane de adepți noi pe platformele sociale în decurs de șase luni și generând creșteri semnificative ale traficului pe site-urile noastre proprii și cele operate de site-uri de comerț electronic,” scrie wwd.com.
Dincolo de colaborarea cu brandul Calvin Klein, Jungkook a avut un an remarcabil și din punct de vedere muzical. El a debutat oficial ca artist solo luna trecută, cu piesa „Seven”, în colaborare cu Latto, iar pe viitor, artistul a mărturisit în emisiunea lui SUGA, „Suchwita”, că va mai lansa un single și chiar un mini album până în luna noiembrie a acestui an!
There are no comments
Add yours