Messages-Image2279582441

Seoul Fashion Week

Iubitorii de moda, designerii și comercianții se vor aduna la Seul pentru ediția de primăvară/vară 2024 a Săptămânii modei din Seul (SFW), care se desfășoară de marți până sâmbătă la Dongdaemun Design Plaza.

Un total de 30 de evenimente vor fi organizate în timpul evenimentului pentru 21 de branduri locale de top și opt branduri noi. Trupa de fete K-pop NewJeans va fi ambasadorul global al evenimentului.

Defileurile a noua branduri, inclusiv Whysocerealz, Demoo Parkchoonmoo și Seokwoon Yoon, au fost amenajate separat pentru a remarca prezentări speciale ce îmbină moda și arta. Prezentat în comun cu Hyundai Department Store, caracteristica specială este destinată „iubitorilor de artă”. Aceasta îmbină elementele culturale în modă, potrivit Diviziei pentru industria de frumusețe și modă din cadrul Biroului de Politică Economică al guvernului orașului.

Toate evenimentele vor fi transmise în direct pe canalul YouTube SFW_official.

Evenimentul este de așteptat să ofere un fundal ale celor 94 dintre branduri de modă ale țării, aproximativ 127 de cumpărători din 27 de țări, precum și distribuitori și investitori din industria modei a țării.

Pe lângă participanții frecvenți la eveniment, cum ar fi lanțul de mall-uri francez Printemps și marca americană 3NY, comercianții nou participanți care s-au alăturat expoziției din acest an includ magazinul francez Bon Marche, magazinul de lux italian Eraldo, mall-ul britanic de lux Liberty London și brandul japoneză Isetan.

Evenimentul va fi deschis publicului sâmbătă, iar articolele expuse în cadrul evenimentului vor putea fi achiziționate.

În afara DDP, se va afla o zonă special amenajată pentru ședințe foto cu hologramă AI, în timp ce pe vizitatori îi mai așteaptă, de altfel, o expoziție, în colaborare cu brandul local inspirat din Scandinavia Anderson Bell și fotograful uruguayan JP Bonino, intitulată „ADSB X JP Bonino”. Temele comune ale spectacolelor secundare vor fi schimbările climatice și moda durabilă.

Popularitatea globală a K-popului se extinde acum și la K-fashion, ceea ce face din SFW o oportunitate perfectă pentru brandurile și designerii locali coreeni de a face un salt înainte la nivel global, potrivit lui Kim Tae-kyun, care conduce Biroul de Politică Economică.

SFW are loc cu o lună înainte de cele mai mari patru prezentări de modă din lume, la New York, Paris, Milano și Londra, oferind previzualizări timpurii ale primăverii și verii următoare. Următoarea colecție de toamnă/iarnă a evenimentului va fi prezentată în februarie.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.