IMG_0459

Son Heung Min, noul Ambasador Calvin Klein in Coreea

Pe 12 septembrie, Calvin Klein a anunțat că marca va prezenta o colecție intitulată Son Heung-min, creată în colaborare cu ambasadorul mărcii Son Heung-min, exclusiv în Coreea.

Potrivit brandului, colecția este compusă din opt stiluri esențiale Calvin Klein selectate de acesta. Silueta are o croială relaxată și detalii de cusături de contur care o fac atât confortabilă, cât și elegantă.

Pe baza albului, a negrului și a griului, movul decolorat și albastrul profund au fost selectate ca fiind culori de baza pentru această colecție. Fiecare dintre modele este marcat de o interpretare grafică a numărului 7, semnătura lui Son Heung-min, și a logo-ului clasic Calvin Klein.

Son Heung-min a declarat: “De când m-am alăturat echipei Calvin Klein anul trecut, am fost mândru să arăt o altă față a mea fanilor din întreaga lume. Faptul că am o colaborare cu Calvin Klein îmi permite să îmi prezint stilul personal într-un mod nou. Cred că a fost o oportunitate bună. A fost o experiență grozavă să colaborez cu echipa Calvin Klein pentru a încorpora identitatea mea în sport și modă în produse și sper ca fanii mei să se simtă la fel de încrezători ca și mine atunci când poartă aceste produse.”

Campania, filmată de Kim Hee-jun, se concentrează pe detaliile articolelor din colecție și surprinde carisma lui Son Heung-min. După cum a declarat brandul, videoclipul campaniei arată spiritul său sportiv prin mișcări dinamice.

Campania, care demonstrează încrederea sa în sport, a fost lansată pe 12 septembrie, iar colecția capsulă va fi disponibilă online și la magazinul pop-up The Hyundai Seoul între 14 și 20 septembrie.

Sursa: Dispatch




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.