ggdku17woaafevh

Jungkook din BTS, vedeta campaniei primăvară/vară 2024 Calvin Klein Jeans – “O poveste de success”

Calvin Klein a întâmpinat primăvara mai devreme, cu o campanie uluitoare, în principal alb-negru, cu Jungkook de la BTS.

În campania electrizantă, cântărețul piesei “3D” își dezgolește partea superioară a corpului în timp ce poartă o cămașă supradimensionată descheiată, scrie hindustantimes.com.

Faimosul idol K-pop Jungkook poate fi văzut în timp ce se plimbă prin Grand Central Station din New York. Videoclipul, filmat de Mert Alas, a fost lansat pe canalul oficial YouTube al lui Calvin Klein vineri, 16 februarie.

În clipul de 42 de secunde, cântărețul BTS poate fi văzut vibrând pe muzică în timp ce își croiește drum prin cea mai mare gară din lume. Aspectul lui este accentuat de mai multe piercing-uri pentru buze și urechi și un lanț în jurul gâtului. Pe măsură ce un cântec clasic cântă în fundal, Jungkook dansează pe ritmul acestuia.

Descrierea filmulețului pentru campania distribuită pe YouTube spune: „Jung Kook preia conducerea Calvin Klein. Un reper global. Documentat la Grand Central Station, NYC. Regizat de Mert Alas. Descoperiți colecția, bazată pe cel mai emblematic denim al sezonului.”

Potrivit unui comunicat de presă al mărcii, scopul campaniei a fost să amplifice „statutul de popstar global” al lui Jungkook, arătându-i încrederea naturală, scrie Teen Vogue. Piesele modelate de Jungkook în campanie fac parte dintr-o nouă colecție Clavin Klein Jeans, care include elemente esențiale din garderobă menite să reprezinte „energia tinerească a mărcii și codurile de design minimale distinctive”.

De când a apărut colecția, marca americană de îmbrăcăminte a realizat o nouă performanță pe piața de valori. Acțiunile firmei-mamă, PVH Corp., au crescut vertiginos, atingând apogeul în ultimilor cinci ani, scrie sportskeeda.com.

Marca a avut o creștere de 20%, acțiunile PVH Corp. ajungând la 131,66 USD per acțiune. Potrivit rapoartelor, corporația a câștigat 2157,6 milioane de dolari în câștiguri și 1250,3 milioane de dolari în profit brut în primul trimestru al anului 2024.

Brandul a avut o creștere de 20%, acțiunile PVH Corp. ajungând la 131,66 USD per acțiune. Potrivit presei, corporația a avut 2157,6 milioane de dolari în câștiguri și 1250,3 milioane de dolari în profit brut în primul trimestru al anului 2024.

Anterior, campania inaugurală a lui Jungkook pentru Colecția de toamnă Calvin Klein a adus cel mai înalt nivel de contact cu consumatorii din istoria companiei, cu 1,78 milioane de angajamente în PR și rețelele sociale în mod independent. A câștigat peste 1,6 milioane de adepți noi pe platformele sociale imediat după selecția sa ca nou ambasador global al brandului, mai scrie sportskeeda.com.

Acțiunile au fost negative înainte de apariția campaniei lui Jungkook, ceea ce le-a propulsat la un maxim istoric de 87,93 dolari pe acțiune, o creștere de 20%. În primul trimestru, au generat 2157,9 milioane USD în cifră de afaceri și 1250,3 milioane USD în profit brut. Începând cu 17 februarie 2024, acțiunile PVH sunt limitate la 131,66 USD per acțiune, cu o creștere suplimentară de 2,80 USD la fiecare oră într-o singură zi de la lansarea anunțului.

Compania-mamă a mărcii Calvin Klein (PVH Corporation) și-a văzut valoarea acțiunilor crescând în urma alianței sale cu starul pop global BTS. După ce a scăzut constant timp de luni de zile, parteneriatul cu idolul BTS a ajutat marca să-și revină.

În martie 2023, după anunțarea parteneriatului, PVH Corp. a asistat la o creștere a acțiunilor sale, care a crescut de la 81,65 USD la 87,63 USD.

Cu alte cuvinte, Jungkook a salvat Calvin Klein de la faliment.

Pentru necunoscători, PVH Corp., anterior Phillips-Van Heusen Corporation, este o corporație americană de îmbrăcăminte care operează mărci precum Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Izod, Warner’s, Olga și True & Co. Firma licențiază, de asemenea, mărci, inclusiv Michael Kors. , DKNY și Kenneth Cole New York.

În plus, Calvin Klein ar fi cheltuit 10 milioane de dolari pentru a închide Grand Central Station timp de 3-4 ore pentru a filma campania publicitară a colecției de primăvară cu Jungkook.

Din 12 decembrie 2023, artistul se află în armată, unde își îndeplinește stagiul militar obligatoriu, timp de 18 luni.  




There is 1 comment

Add yours
  1. card recenzii google

    Aceasta este cu siguranta o miscare strategica pentru Calvin Klein, care alege sa isi promoveze campaniile prin colaborarea cu cele mai mari staruri din industria muzicala. Jungkook de la BTS este o alegere excelenta pentru brandul american si speram sa vedem mai multe colaborari intre acesti doi giganti in viitorul apropiat. Sunt foarte impresionat de aceasta campanie si de modul in care a fost promovata si ilustrata. Jungkook este cu adevarat un icon al modei si nu pot decat sa ma bucur ca Calvin Klein l-a ales ca ambasador al brandului lor. Incantat sa vad mai multe rezultate pozitive pentru aceasta marca minunata si sper ca vom vedea inca multe campanii uluitoare de la Calvin Klein si Jungkook in viitor. Felicitari pentru colaborarea faimoasa si pentru aceasta extraordinara campanie de primavara!


Post a new comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.