BTS lansează o campanie pentru sănătatea mintală, împreună cu UNICEF
Superstarurile K-pop și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii au anunțat inițiativa “”#OnMyMind” luni (22 aprilie), al doilea capitol al campaniei lor “Love Myself”. Noua inițiativă își propune să îmbunătățească și să sprijine sănătatea mintală a tinerilor din întreaga lume, scrie billboard.com.
Pentru a ajuta la lansarea #OnMyMind, BTS, casa de discuri Big Hit și UNICEF oferă celor care doresc să participe la oportunitatea de a trimite cărți poștale electronice prin intermediul site-ului UNICEF al Comitetului Coreean pentru a-și împărtăși poveștile, ceea ce au în minte, provocările cu care se pot confrunta și multe altele. Aceste trimiteri de cărți poștale electronice pot apărea apoi în galeria site-ului web pentru ca alții să le vadă pentru a ajuta la promovarea unui sentiment de comunitate și de sprijin.
BTS a colaborat anterior cu UNICEF în 2017 pentru campania sa anti-violență Love Myself – numită după trilogia de albume a grupului – pentru a ajuta la transformarea lumii într-un loc mai sigur pentru copii și adolescenți și pentru ca aceștia să trăiască vieți fericite fără teamă de violență.
Pentru a sărbători cea de-a cincea aniversare a inițiativei în 2022, septul – care este format din RM, V, SUGA, J-Hope, Jimin, Jung Kook și Jin – a lansat un mesaj pentru ARMY în noiembrie, îndemnându-i să continue să se iubească și să se ajute unii pe alții să facă la fel.
„Sunt încântat și mândru că mesajul nostru Love Myself vine în minte multor oameni în viața lor de zi cu zi”, a spus SUGA atunci. „Dar, în același timp, mă tem că ar putea exista oameni care încă nu știu să se iubească pe ei înșiși.”
J-Hope a adăugat: „Dacă găsiți pe cineva care are nevoie de putere să se iubească pe sine, vă rugăm să contactați-i. Vă rugăm, învățăți-i cum să se iubească pe ei înșiși și dați-le energia speranței.”
RM a încheiat mesajul către fani spunând la acea vreme: „Credem că veți continua să susțineți campania Love Myself pentru a crea o energie pozitivă mai mare în viața oamenilor.”
Potrivit unui comunicat de presă, contribuțiile ARMY și BTS la campania Love Myself au totalizat peste 6,6 milioane de dolari în martie 2024.
Este inca o dovada a faptului ca BTS nu sunt doar un grup de muzica, ci si un exemplu pentru intreaga lume. Initiativa lor #OnMyMind in colaborare cu Fondul Natiunilor Unite pentru Copii este un gest minunat care arata ca sunt preocupati nu doar de muzica, ci si de bunastarea tinerilor din intreaga lume. Sa speram ca aceasta campanie va ajuta la promovarea unui sentiment de comunitate si solidaritate, iar povestile tinerilor care vor fi impartasite vor inspira si ajuta pe cei care se confrunta cu probleme similare. BTS si ARMY reprezinta o forta extraordinara pentru binele si schimbarea in lume. Felicitari pentru succesul initiativei Love Myself si sa ne unim cu totii pentru a face o lume mai buna!